اس ام اس
درباره وبلاگ

هر کسی یه دل مشغولی تو زندگیش داره و نیاز به یه گوشه دنج واسه رسیدن به آرامش ، فکر کردن به رویاهایی که داره و...
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل نوشته ها و آدرس ashkemahtaab.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.








نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 740
بازدید کل : 146799
تعداد مطالب : 91
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 1



دل نوشته ها
دو شنبه 23 فروردين 1390برچسب:, :: 14:59 :: نويسنده : فائزه

میدونی چطوری میشه یه خنگ رو گذاشت سر کار؟پایین رو بخون!
.
.
.
.
.
میدونی چطوری میشه یه خنگ رو سر کار نگه داشت؟ بالا رو بخون!


****  

 

خواستم اسمتو بذارم گل گفتم می پلاسی!
بذارم خورشید گفتم غروب می کنی!
بذارم ماه روزا تنها می مونم!
گذاشتم دماغ تا همیشه رو صورتم باشی!


****  

 

این سیب، بهترین سیب، شکل سیب، سر سیب، کار سیب، گذاشتن سیب، یه سیب، آدم سیب، الافه سیب.
حالا سیب هارو حذف کن. از اول بخونش!


****  

 

هر وقت پیشم نیستی دلم برات تنگ می شه!
هر وقت هم که پیشم هستی دلم برات تنگ می شه!
ای مردشورتو ببرن که بود و نبودت یکیه!


****  

 

اگه بپرسند بهترین، زیباترین، شجاع ترین، محبوب ترین، داناترین، عاقل ترین ادم کیه؟
انگشتمو به طرفت تو دراز می کنم و می گم این نمی تونه باشه!


****  

 

می دونی فرق من با توپ چیه؟
توپ رو باید شوت کرد تا گل بشه اما من خودم گلم!
حالا می دونی فرق تو با توپ چیه؟
توپ رو باید شوت کرد اما تو خودت شوتی!


****  

 

سن خودتو ضرب در 777 کن بعد دوباره در عدد 13 ضرب کن عدد جالبی بدست می آید!


****  

 

اگه فکر میکنی بی عرضه هستی؟
اگه فکر می کنی به درد هیچ کاری نمی خوری!
اگه فکر می کنی بی مصرف هستی!
به خدا درست فکر می کنی!


****  

 

این اس ام اس رو به 4 دلیل برات می فرستم:
1- دوستت دارم.
2- خیلی باحالی.
3- به یادتم.
4- ارزش زنگ زدن رو نداری!


****  

 

از خدا پول خواستم، بانک داد.
درخت خواستم، جنگل داد.
اتاق خواستم، خونه داد.
حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده!

 

بر 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: